Eindelijk, we gaan bijna! - Reisverslag uit Leidschendam, Nederland van Julie, Tim en Sara - WaarBenJij.nu Eindelijk, we gaan bijna! - Reisverslag uit Leidschendam, Nederland van Julie, Tim en Sara - WaarBenJij.nu

Eindelijk, we gaan bijna!

Door: Sara

Blijf op de hoogte en volg Julie, Tim en Sara

26 Juni 2014 | Nederland, Leidschendam

Eindelijk is het bijna zo ver! Over 3 weken gaan we dan toch echt vrijwilligerswerk doen in Ghana. De vaccinaties zijn gehaald. Nu nog het visum halen, de laatste dingen voorbereiden, de koffers inpakken en dan kan de reis beginnen! We hebben er onwijs veel zin in!

• 26 Juni 2014 - 18:10

Klaartje:

Lieve, Sara, Julie en Tim,
    Het gaat nu echt beginnen! Veel succes met de komende proefwerkweek en laatste voorbereidingen. Ben benieuwd naar jullie verslagen en ga jullie de komende tijd zeker volgen.
    Groetjes, Klaartje

• 27 Juni 2014 - 07:29

RIette:

He Saar, spannend hoor, ik krijg er een beetje de kriebels van. Misschien zien we je
    nog voordien als dat niet lukt alvast veel succes de laatste weken met voorbereiden.
    Een heeeele dikke knuffel en doe voorzichtig lieverd. xxx

• 06 Juli 2014 - 14:06

Marlies:

Leuk om jullie vanaf nu te volgen via dit blog. Ik hoop ook op veel foto's en mooie verhalen.
    groetjes, Marlies

• 16 Juli 2014 - 01:42

Etienne:

Goeie reis en heel veel plezier!
    Pas goed op elkaar!
    En veel heel veel leuke foto's svp! :-)

• 18 Juli 2014 - 07:12

Pim:

Lieve Julie, sara en Tim
    jullie gaan los en misschien wel de ervaring van je leven aan je tijdlijn toevoegen. realiseer je steeds waarom je dit doet. Ik ben trots op jullie en jullie voorbereiding. Er zit een goeie energie in jullie ploegje en het is fijn om te zien dat jullie voor elkaar zullen zorgen. Vergeet niet om iedere dag je even heel bewust te realiseren .......wow ik ben aan de andere kant van de wereld om andere mensen te helpen. BIJZONDER
    goeie reis en behouden aankomst